Cisco
Cisco is voor ons een one-stop-show
Projectmanagement – Consultancy
Connect, communicate and collaborate securely and reliably.
Dat is wat Cisco op de website zegt over hun samenwerkingsoplossingen. Ze zorgen ervoor dat er binnen organisaties slim met elkaar samengewerkt kan worden, onafhankelijk van de locatie. Zo werken organisaties effectiever. Evelyn Slavenburg, Collaboration Specialist Healthcare bij Cisco: “Een geheel aan IT-tools is altijd wat een oplossing maakt tot wat hij is en waarmee je je kunt onderscheiden. Onze technologie heeft zich bewezen en blinkt uit in betrouwbaarheid.”
Om slim samen te werken worden veel verschillende oplossingen ingezet. Denk hierbij aan (traditionele) telefonie, videobellen, conferentieschermen, et cetera. Ook kunnen er diverse koppelingen gemaakt worden met systemen als IQ Messenger, Mobotix of SalesForce. En daar komt AMR ICT in beeld. “De kracht van AMR ICT is dat ze onze tools kunnen koppelen met andere tools,” zegt Evelien. “Ze geven daarnaast ook goed, eerlijk advies en uitleg, ongeacht of een klant nu 20 of 20.000 gebruikers heeft.”
Alles komt samen in Meraki
Een ander platform van Cisco dat AMR ICT inzet is Meraki. Meraki is gebaseerd op een zeer uitgebreid cloud dashboard als basis voor WiFi, firewalls en switches, waardoor alle apparatuur die bij een klant ingezet wordt samenkomt. Voor informatie en trouble shooting hoef je daarvoor niet op locatie bij de klant te zijn, maar log je in op een dashboard. “Het inzicht dat je daar krijgt is uniek. Eventuele escalaties en problemen kun je meteen uitlezen en worden zelfs vooraf gedetecteerd,” zegt Ben Radstaat, Channel Accountmanager bij Cisco Meraki. “We werken graag met AMR ICT samen omdat zij spot on zijn wat betreft marktkennis. Ze weten wat er speelt bij klanten en waarom Meraki interessant kan zijn.”
AMR ICT werkt al sinds 2006 met Cisco samen. “Cisco heeft een breed portfolio en hun platform is heel betrouwbaar,” zegt Maarten Amkreutz, Technisch Directeur AMR ICT. “Daarnaast heeft Cisco de hele keten in huis. Zo kunnen we snel schakelen op het moment dat dit nodig is.” Klanten worden op veel verschillende vlakken ondersteund. “We inventariseren de vraag en kijken gezamenlijk naar advies dat praktisch en hands-on is. Zo werken we het liefst!”
Kijk voor meer informatie over Cisco op:
Toegepaste technologiën
- Integratie van IQ Messenger
- Integratie van Mobotix
- Integratie van SalesForce